czwartek, 10 maja 2012

me.

Wiem, że lubisz czytać notatki przeznaczone dla Ciebie. Wiem, bo czytam Ci w myślach, znam Cię lepiej niż myślisz, kochanie. Z resztą..  dajesz mi to odczuć.
W każdej minucie przez głowę przechodzi mi co najmniej jedna myśl dotycząca Ciebie. Myślisz,że to normalne ? Wydaje mi się, że to lekka przesada, przecież Ty tak często o mnie nie myślisz, prawda ?
Czasami nie wiem nawet jak nazwać mój stan emocjonalny. Skaczę z radości, biegam po chodniku, śpiewając jakieś durne piosenki o miłości, cieszę się do drzew, znaków drogowych, okien, zwierząt, wszystkiego, co stanie mi na drodze. Magia miłości ?
Mam wrażenie, że gdybym z mojego życia wyłączyła wiele istotnych rzeczy i tak byłoby ono fascynujące. Z każdym dniem coraz piękniejsze, bo nigdy z tego życia nie wyłączyłabym Ciebie. "Kochasz mnie, a to najważniejsze" - Twoje słowa.


Mordko moja ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz