sobota, 5 maja 2012

I love when...

Wiesz, co ? 
Uwielbiam...


gdy śpiewasz mi na dobranoc,
gdy grasz specjalnie dla mnie,
gdy wytrzymujesz cierpliwie próby,
gdy jesteś moją muzą 


gdy uśmiechasz się słodko, 
gdy pachniesz tak męsko,
gdy wychodzisz mokry spod prysznica,
gdy świecisz oczkami z miłością,


gdy trzymasz za mnie rękę,
gdy łapiesz kiedy mdleję,
gdy głaszczesz mnie po policzku,
gdy drapkasz po pleckach,


gdy żartujesz ze mnie i po sekundzie "pseprasas",
gdy mówisz "mój biedaczek",
gdy czasami mówisz "casami",
gdy wali Ci na łepek,


gdy budzisz mnie pocałunkiem,

gdy gilgoczesz mnie za karę,
gdy traktujesz jak dziecko,
gdy krzątasz się po kuchni,


gdy ocierasz każdą wylaną przeze mnie łzę,
gdy uspokajasz pocałunkiem,
gdy mówisz, że będzie dobrze,
gdy tulisz czule do piersi,


gdy tęsknisz,
gdy kochasz,
gdy jesteś.




przeczytaj jeszcze raz i zapamiętaj Kocie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz